dinsdag 19 mei 2015

Alle beetjes helpen!

Na de voorbereidende vergadering in Sint-Niklaas publiceerde ik onder andere het volgende:

onlangs werden vijfhonderd nieuwe petten (kostprijs +/-4,5 euro per stuk) en 2000 verpakkingen NBB4EVER kauwgum (geleverd).  Aangezien ik sedert vele jaren al die kosten zelf gedragen heb en ik ongeveer tien procent van mijn uitgaven kon dekken door giften van andere aandeelhouders, vroeg een deelnemer aan de vergadering op welke manier hij mijn acties mee kon ondersteunen.  Aandeelhouders die een financiële bijdrage willen leveren, kunnen dit doen door overschrijving op rekening  BE53 8500 6845 8453 BIC: SPAABE22 op naam van Erik Geenen Acties NBB;

Verschillende mensen meldden mij achteraf dat zij geprobeerd hadden om een overschrijving te doen doch dat dit niet lukte omdat ze een foutmelding kregen.  Ik had inderdaad het laatste cijfer verkeerd ingetikt hetgeen nu rechtgezet is.  Het hierboven weergegeven rekeningnummer is het correcte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten