dinsdag 21 januari 2014

Druk op politici!

De verkiezingen van 25 mei vormen een ideale gelegenheid om politici wakker te schudden, vooral het standpunt van de N-VA is hier uitermate belangrijk.
Die partij gaat hoogstwaarschijnlijk goed scoren en ze heeft voorlopig haar handen nog niet verbrand aan het NBB vuilnisbelt.
Nu kan er nog druk uitgeoefend worden, eens de stemmen geteld zijn, is het te laat.

Staat de N-VA echt voor verandering of gaat de partij na de verkiezingen het spel om de macht en de postjes volop meespelen?
Politiek is een extreem vuil spel en zonder garanties wordt je gegarandeerd belazerd.
Het NBB verhaal is het ideale dossier om te zien of het verhaal coherent is of dat er met een gespeten tong wordt gesproken.

Aangezien ik geen antwoord kreeg op mijn mail van 6 januari zond ik vandaag volgende herinnering naar een N-VA kopstuk:

Beste ,

Bij deze verwijs ik naar mijn mail van 6 januari jl en herhaal ik de vraag die ik sedert 2010 regelmatig mondeling en schriftelijk gesteld heb:

Gaat de N-VA zich inspannen om een eind te maken aan de onwaarschijnlijke discriminatie van de privé aandeelhouders van de NBB?

Gaat de N-VA zich inspannen om het eerste dividend voor de aandeelhouders van de NBB, dat sedert 1851 ongewijzigd bleef, aan te passen aan de evolutie van de koopkracht?

Graag zou ik op deze vragen een schriftelijk antwoord krijgen voor de aanvang van het congres eind deze maand.

Met vriendelijke groeten,

Erik Geenen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten