dinsdag 20 december 2011

Voorstelling jaarverslag 2011 van de NBB

xxx woensdag 15 februari Luc Coene te Antwerpen xxx
xxx donderdag 16 februari Luc Coene te Luik xxx
donderdag 16 februari Norbert De Batselier in West-Vlaanderen
dinsdag 28 februari Mathias Dewatripont te Verviers
xxx dinsdag 28 februari Norbert De Batselier te Sint-Niklaas xxx
xxx woensdag 29 februari Jan Smets in Oost-Vlaanderen xxx
donderdag 1 maart Jean Hilgers te Namen
xxx donderdag 1 maart Marcia De Wachter te Turnhout xxx
xxx dinsdag 6 maart Jan Smets in West-Vlaanderen xxx
xxx woensdag 7 maart Marcia De Wachter te Leuven xxx
woensdag 7 maart Jean Hilgers te Louvain-La-Neuve
xxx donderdag 8 maart Françoise Masai te Bergen xxx
xxx dinsdag 13 maart Mathias Dewatripont te Libramont xxx
xxx woensdag 14 maart Françoise Masai te Doornik xxx
xxx donderdag 15 maart Marcia De Wachter te Mechelen xxx

Ik zal alle met "xxx" gemerkte voordrachten persoonlijk bijwonen.
Aangezien ik niet op twee plaatsen tegelijkertijd kan zijn moet ik noodgedwongen enkele van deze happenings laten passeren doch ik hoop dat er op deze plaatsen toch één of meerdere groene petten aanwezig zullen zijn.

3 opmerkingen:

  1. Op 15/02/2012 om 18 uur is er ook een voorstelling van het jaarverslag 2011 van de NBB te Hasselt door de heer Norbert De Batselier.
    Adres : Eurostraat 4, 3500 Hasselt.
    Inschrijven via fifo.limburg@nbb.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zal minstens de voordrachten te Antwerpen en te Gent bijwonen en hoop daar zoveel mogelijk groengekleurde medemensen te treffen voor een gezellige babbel.
    Terzelfdertijd geven we aan onze achtbare tegenstanders een duidelijk signaal dat de strijd allerminst gestreden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga in elk geval naar A'pen, maar zou ook graag naar Brugge willen. Zijn er eventueel nog groene petten die naar Brugge zouden gaan ? Graag een seintje

    BeantwoordenVerwijderen