dinsdag 20 mei 2014

Programma algemene vergadering maandag 26 mei!

Mag ik aan iedereen vragen om tegen 12 uur in Brussel bijeen te komen aan de ingang van het auditorium aan de Warmoesberg. Ik doe alle moeite van de wereld om de pers daar te krijgen tegen 12.30 uur.

De bedoeling is dat we tegen 12.30 uur een optocht organiseren naar de hoofdingang van de Nationale Bank aan de Berlaimont om van daaruit naar de ingang van de drukkerij te stappen. Een van mijn bekommernissen is dat het drukken van geld een taak is voor een centrale bank en dat daarom de drukkerij moet gemoderniseerd worden in plaats van gesloten. Ongetwijfeld zal dit zeer goed onthaald worden door een belangrijk deel van het personeel van de drukkerij.

Het is cruciaal dat we met voldoende mensen zijn om een beetje indruk te maken.

Onze spandoeken zijn al een machtig wapen gebleken in deze strijd en ik reken er dan ook op dat we met voldoende mensen zijn om ze allemaal uit te kunnen rollen.

Dus maandag afspraak in de Warmoesberg omstreeks 12 uur, ik zorg dat ik zeker voor de middag ter plaatse ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten