vrijdag 25 mei 2012

Nog een beetje gas geven!!!!

Ik heb gisteren nog drie NBB aandeelhouders overtuigd om volgende week dinsdag mee te komen manifesteren aan de ingang van het auditorium.
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat iedereen maar dan ook iedereen van dit lange weekend gebruik maakt om mensen in hun omgeving te overtuigen om dinsdag 29 mei tegen 12 uur aan het auditorium van de NBB aan de Warmoesberg te zijn.
Gepensioneerden en iedereen die tijd heeft, kan na de manifestatie van een dagje Brussel genieten.

Gelet op de monetaire situatie en de angst over het voortbestaan van de euro staan de centrale banken in het middelpunt van de belangstelling.
Dit is de ultieme nachtmerrie voor onze tegenstrevers.
Zij dachten dat ze oppermachtig waren en dat zij die onnozele privé aandeelhouders zouden versmachten. Zij geloofden tevens dat ze onfeilbaar waren en dat ze geen fouten konden maken.
Dat imago van onfeilbaarheid zijn onze vrienden ondertussen kwijt.
De fouten die ze gemaakt hebben duwen tientallen miljoenen Europeanen de armoede in.

Dinsdag gaan we enkele krassen toevoegen aan het steeds doffer wordende blazoen van onze tegenstrevers. Doe het niet voor U, doe het voor onze kinderen en alles wat er achter komt!
Ik word vandaag waarschijnlijk voor het eerst grootvader, ik heb er dus een extra motivatie bij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten