donderdag 24 oktober 2013

Help!

Al jaren ben ik op zoek naar hulp.

Mensen die actief een database willen beheren en belangrijke berichten onmiddellijk verspreiden.

Mensen die mee acties op poten willen zetten en bereid zijn om eenvoudige richtlijnen op te volgen.

Geen mensen die een comité oprichten en achter mijn rug en/of zonder mij te raadplegen beginnen met het opzetten van een VZW of brieven naar de onafhankelijke gouverneur schrijven. Ook hier omdat ze hun goesting niet kregen alhoewel ik meer dan tien keer klaar en duidelijk had uitgelegd waarom dat niet mogelijk was.

Ernstige mensen, die gemotiveerd zijn om samen met mij de overwinning binnen te halen, mogen zich steeds aanmelden.

In januari zal ik een vergadering organiseren om te proberen om met een aantal fatsoenlijke mensen de zaken op een professionele manier op poten te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten