zaterdag 19 oktober 2013

De weg naar de overwinning!

Zoals ik in 2008 reeds voorspelde, wordt de financiële crisis langzaam maar zeker de molensteen rond de nek van de onafhankelijke directeurs van de Nationale Bank. Die onafhankelijke directeurs hebben immers onvergeeflijke fouten gemaakt die hen uiteindelijk zwaar zullen aangerekend worden. Als de financiële crisis haar ware gelaat toont, zal duidelijk worden hoe de onafhankelijke directeurs van de NBB zullen beschreven worden in de geschiedenisboeken en de privé aandeelhouders van de Bank zullen er zorg voor dragen dat zulks op een correcte manier gebeurt.

Onze eindoverwinning is gegarandeerd op voorwaarde dat we rustig blijven volhouden simpelweg omdat de onafhankelijke directeurs van de NBB gedurende de jongste decennia afgrijselijke fouten gemaakt hebben die het Belgische volk onherstelbare schade hebben toegebracht. Verzwarende omstandigheid hier is het feit dat ze deze fouten niet per ongeluk gemaakt hebben! Ze hebben die fouten opzettelijk gemaakt om de mensen die hen benoemd hebben te plezieren en dit zal de geschiedenisboeken ingaan als actieve corruptie.

Om zo snel mogelijk de finish te bereiken heb ik gemotiveerde mensen nodig die mij af en toe een handje komen toesteken. Ik heb groene petten nodig die bereid zijn om actief het wapen van onze mailinglist in te zetten. Ik heb gemotiveerde groene petten nodig die mij ondersteuning bieden bij de talloze evenementen waar de onafhankelijke directeurs en de onafhankelijke regenten van de NBB hun opwachting maken. Ik heb gemotiveerde groene petten nodig die bereid zijn om eenvoudige richtlijnen op te volgen.

Eendracht maakt macht en tweedracht is zonder meer dodelijk in de strijd tegen het machtigste en wellicht meest corrupte bastion in België. Daarom heb ik mensen nodig die de duidelijke wegwijzers richting overwinning kunnen volgen. Gemotiveerde groene petten die achter de schermen zoveel kritiek mogen leveren als ze willen doch naar de buitenwereld toe tonen dat we een hecht en sterk blok vormen. Gemotiveerde NBB aandeelhouders die begrijpen dat het niet productief is om de ezel uit te hangen en een dozijn verschillende strategieën te willen uitstippelen.

Eén strategie, één richting, één front om de zekere overwinning, die al sedert 2002 voor het grijpen ligt, binnen te halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten