woensdag 30 oktober 2013

Begrijpend lezen!

Het is mijn betrachting om voor de privé aandeelhouders van de NBB zoveel mogelijk te realiseren van de waarde die er vandaag nog rest en dit is, zeggen en schrijven ongeveer 35.000 euro per aandeel.

Van die 35.000 euro zou ik voor de privé aandeelhouders graag minstens 12.000 euro of ongeveer één derde van de werkelijke waarde bekomen.

Over de 50.000 euro per aandeel, die de Staat uit de reserves gestolen heeft, maak ik mij niet veel illusies. Zonder een echte revolutie zal het onmogelijk zijn om daarvan nog iets te recupereren.

Zien jullie de getalletjes?
De Staat sloeg onrechtmatig 50.000 euro per aandeel achterover zonder de privé aandeelhouders ook maar iets te gunnen;
Na die diefstal rest er nog een waarde van ongeveer 35.000 euro per aandeel;
Van die 35.000 euro per aandeel zou ik graag minstens 12.000 euro uit de brand slepen voor de privé aandeelhouders.

De getalletjes:
50.000 euro per aandeel gestolen door de Staat, restwaarde vandaag 35.000 euro, koersdoel minimum 12.000 euro.

Huidige koers 2.880 euro.

Dan begrijpt het kleinste kind dat daar iets niet pluis is.

Totale willekeur, ongezien machtsmisbruik en een onwaarschijnlijke minachting van het eigendomsrecht liggen aan de oorsprong van die geweldige onderwaardering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten