dinsdag 7 januari 2014

Groene petten!

Regelmatig krijg ik de vraag hoe mensen aan zo'n groene pet kunnen geraken.

Tot op heden heb ik er meer dan tweeduizend uitgedeeld doch die kosten mij meer dan vier euro per stuk en meer dan eens heb ik moeten vaststellen dat mensen, die zo'n pet gratis en voor niks gekregen hadden, achteraf de moed niet konden opbrengen om ze te dragen als het nodig was.
Daarom heb ik het geweer van schouder veranderd en worden de groene petten nu aangeboden voor vijf euro per stuk.

Binnenkort beginnen de onafhankelijke directeurs van de NBB opnieuw aan hun ronde van België voor de voorstelling van het jaarverslag en bij ieder van die gelegenheden zal ik een aantal gloednieuwe groene petten bij me hebben voor de mensen die geïnteresseerd zijn om zich zo'n pet aan te schaffen.

Uiteraard zal ik eveneens op alle algemene vergaderingen die ik bijwoon en zeker op die van de Nationale Bank voorzien zijn van de onmisbare groene petten die uitgegroeid zijn tot het symbool van onze strijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten