dinsdag 11 maart 2014

Agenda komende weken

Dank aan de groene petten en de talloze sympathisanten die gisteren aanwezig waren te Mechelen.

Wat staat er de volgende weken op de agenda?

Vanavond geef in een voordracht in de Karel De Grote Hogeschool te Antwerpen (VFB);
Morgen ga ik naar onafhankelijk directeur Wunsch luisteren te Verviers;
Donderdag zal ik onafhankelijk directeur Masai aanmoedigen in Louvain-La-Neuve;
Maandag 17 maart treedt onafhankelijk directeur Wunsch op te Doornik;
Woensdag 19 maart woon ik het debat "Ethisch bankieren" bij te Gent;
Donderdag 20 maart zal ik onafhankelijk directeur Dewatripont begroeten in Namen;
Maandag 24 maart onafhankelijk directeur Hilgers te Charleroi;
Dinsdag 25 maart onafhankelijk directeur Dewatripont te Libramont.
Vrijdag 28 maart interview in Amsterdam;
Donderdag 3 april NBB4EVER vergadering te Sint Niklaas;
Woensdag 16 april Algemene Vergadering Belgacom;
Dinsdag 22 april spreek ik op een internationaal congres in Nederland;
Zaterdag 26 april VFB Happening te Antwerpen;
Maandag 28 april geef ik een voordracht te Hasselt.

Ondertussen nog een aantal algemene vergaderingen afwerken zodat we goed opgewarmd zijn tegen de algemene vergadering van de Nationale Bank van België op maandag 26 mei 2014.

Maandag 26 mei, algemene vergadering NBB op de dag na de verkiezingen!!!!!!!! Dat wordt wellicht een vergadering om nooit te vergeten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten