woensdag 29 april 2015

Zeer terechte vraag!

Vandaag ontving ik volgende terechte vraag van een bezorgde medestander:

Beste Erik,

Ik ben al vele jaren aandeelhouder van de nationale bank en bewonder de acties die je onderneemt.  Nu de helft van alle Belgische staatsobligaties worden opgekocht door de nationale bank, stel ik me de vraag welke impact dit gaat hebben op de waarde van het aandeel aangezien ik van mening ben dat België in de toekomst niet meer aan zijn verplichtingen kan voldoen?

Met vriendelijke groeten,
xxxx


Deze aandeelhouder heeft overschot van gelijk en ik gaf hem volgend antwoord:

Beste xxxx,

Persoonlijk ben ik reeds tien jaar overtuigd dat staatsleningen waardeloos papier geworden zijn.  De werkelijke waarde van de NBB zit in de echte activa namelijk het goud, de participatie van bijna 10% in de BIS, de gebouwen enzovoort.  Samen zijn die, gerekend in de huidige koopkrachtpariteit, meer dan 20.000 euro per aandeel waard.

Dit jaar ga ik mij, omwille van persoonlijke redenen, niet volledig kunnen concentreren op de algemene vergadering.  Ik zal er uiteraard wel zijn, een aantal lastige schriftelijke vragen stellen en het beste van mezelf geven doch ik zal niet voor de volle 100% kunnen gaan.  Vanaf midden juli zal ik mij echter meer dan ooit gaan toeleggen op dit dossier.

Komt U naar de algemene vergadering?

Met vriendelijke groeten,

Erik Geenen.


De rampzalige gevolgen van het geklungel van de halfgoden, die geloven dat ze geen fouten kunnen maken, zullen weldra boven komen drijven.  De mensen, die aangesteld werden om de waarde van ons geld te beschermen, zijn dat geld waardeloos aan het maken om de gevolgen van hun onwaarschijnlijke fouten te verdoezelen.  Het moment zal komen waarop de ontelbare slachtoffers zich zullen realiseren wat er gebeurd is en/of wat de verschrikkelijke gevolgen van het gekonkel van de corrupte centrale bankiers zijn.  Ik zal er alles aan doen om de constructie van de grootste Ponzi piramide uit de geschiedenis op een begrijpelijke manier uit te leggen aan de slachtoffers.

Hoe meer aandeelhouders/slachtoffers/burgers mij komen helpen bij deze strijd, hoe sneller de strijd gestreden zal zijn.

Gordels vast en volle kracht vooruit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten