maandag 19 mei 2014

Vuil spel!

Sinds 2008 ruien de CERA bestuurders de aanwezige vennoten tegen mij op tijdens de algemene vergaderingen. Dat spel wordt op een heel subtiele manier gespeeld en soms gaat dat heel ver voorbij de grens van goed fatsoen doch de boodschap die de CERA bestuurders uitsturen is de volgende:- Het gevaarlijke sujet met z'n groene pet, dat Uw brave bestuurders aanvalt, wil CERA kapotmaken!

Bij een groot deel van de vennoten, die meestal niet goed begrijpen waarover het gaat, slaan zulke laffe aanvallen aan doch de uithalen van de CERA bestuurders houden geen steek. Waarom zou ik CERA willen kapotmaken? Wat heb ik te winnen aan het kapotmaken van wat ooit één van mooiste coöperatieven in België was? Daar heb ik toch niks aan!

Wat wil ik wel?
1.CERA groter, sterker en vooral terug gezond maken;
2.Graag zou ik zien dat CERA een groter stuk van haar winsten besteedt aan sociale projecten en ontwikkelingshulp. In de recordjaren, toen CERA honderden miljoenen euro winst maakte, werden 2 à 3% van die winst besteed aan sociale projecten, werd 7 à 8% uitgekeerd als dividend en werd de overblijvende 90%, U had het al geraden, gebruikt om KBC aandelen bij te kopen zodat de macht van de CERA bestuurders nog veel groter werd;
3.De waarheid naar boven brengen! Waarom maakten de CERA bestuurders onvergeeflijke fouten die de CERA vennoten meer dan 500 miljoen euro gekost hebben? Waarom zitten de mensen, die dergelijke desastreuze beslissingen namen, nog steeds op hun troon zodat ze er voor kunnen zorgen dat het deksel stevig op de doofpot blijft?

Help mij om deze doelen te realiseren!

Bent U CERA vennoot of heeft U vrienden of familie die het zijn?

Kom dan op zaterdag 7 juni naar de algemene vergadering in Leuven of moedig de mensen in Uw omgeving aan om die vergadering bij te wonen!

400.000 CERA vennoten tegen enkele heel stoute bestuurders, de winnaar is al op voorhand bekend!

Enkel als de beroofde CERA vennoten thuis blijven, kunnen de enkele tientallen stouteriken kapitalistje blijven spelen met het geld van de coöperanten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten